Rekuperacinės sistemos

rekuperatorius

rekuperatoriusŠie blokai yra naudojami šilumai iš prietaiso atgauti. Jie yra pagrįsti plokštelių ir kryžminių mainų technologija, pagaminta specialiame variante „dažų parduotuvė“ nenaudojant silikono ir esant padidintiems tarpams (net iki 12 mm / tarp plokščių). Jų paviršius yra unikalios preso formos, kad būtų išvengta nuolatinio užteršimo dažų dulkėmis ir būtų užtikrintas didžiausias šilumos mainų plotas.

Naudojant oro rekuperatorių, atsižvelgiant į papildomą plokštelinio šilumokaičio pasipriešinimą, reikia atlikti būtinus ventiliatorių modifikacijų rinkinius: jų variklius, pavaras ir valdymą. Įprastame purškimo kabinoje be rekuperacijos sistemos ventiliacijos efektyvumas apskaičiuojamas esant statiniam slėgiui nuo 300–400 Pa / mažo biudžeto kabinoms / iki 700–900 Pa / aukštesnės kokybės kabinoms. Naudojant rekuperacijos įrenginį, būtina naudoti ventiliatorius, galinčius pasiekti numatytą vėdinimo efektyvumą esant 1200-1600 Pa slėgiui (atsižvelgiant į vardinį plokštelinio šilumokaičio pasipriešinimą).

Verta žinoti apie automobilių, baldų ir bendrosios pramonės purškimo kabinas ir purškimo kabinas – rekuperacijos sistemos
ASTHERM naudojamų plokštelinių šilumokaičių vardinis efektyvumas yra suderintas su investuotoju ir gali pasiekti net 75%. Tačiau dažniausiai naudojame šilumokaičius, kurių efektyvumas yra 60%, atsižvelgiant į palankiausius jų parametrų ir kainos santykį.

Be to, rekuperacijos įrenginyje įdiegta vadinamoji aplinkkelio sistema. Tai yra automatiškai veikianti sistema, kuri, esant temperatūros skirtumui per vasarą / vasarą, praleidžia orą į šoną, praleidžiant plokštelinio šilumokaičio tempimą. Kartu su keitikliais, valdančiais variklių sukimosi greitį ir (atitinkamai) su ventiliacijos efektyvumu bei automatiniu kabinos slėgio valdymu, drastiškai sumažėja elektros energijos suvartojimas. Šiame sprendime nereikia išmesti kryžminio srauto šilumokaičio vasaros laikotarpiui.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *