Kas yra ir kaip veikia remarketingas?

  •  

Tinkama reklamos galimybė gali padėti Jūsų verslui ne tik padidinti pardavimus, tačiau taip pat ir pasiekti gerą reputaciją, užtikrinti, kad kartą pas jus pirkę klientai norės grįžti. Žinoma, kadangi šiuo metu esti labai platus reklamos galimybių pasirinkimas – verta su jomis detaliau susipažinti arba vienu metu taikyti bent jau kelias, kad pasiektas rezultatas būtų pats geriausias.

Remarketingo galimybės šiuo metu yra labai vertinamos, kadangi principas, jo ateiti ir nusipirkti yra geriausias pasirinkimas – kinta. Šiuo metu stengiamasi, kad žmogus ne tik pirktų, tačiau ir norėtų detaliau domėtis Jūsų paslaugomis, Jūsų prekėmis. Kodėl? Nes tai gerina Jūsų verslo vardo žinomumą.

Remarketingo efektyvumas

Pirmiausia norima akcentuoti, kad remarketingo paslaugos turi būti paliekamos specialistams, kadangi tai ne tik žinių, tačiau taip pat ir sistemingumo reikalaujantis darbas. Potencialių klientų priviliojimas tapti kur kas lojalesniais vykdomas keliais skirtingais būdais. Tai dažniausiai yra Facebook puslapio įsitraukimas, tai gali būti elektroninio pašto remarketingas ir daugelis kitų galimybių, kurių tikslas ilgesniam laikui išlaikyti klientą.

Būtent išlaikymui ir yra reikalingas remarketingas, kuris verčiamas kaip pakartotinės rinkodaros procesas. Jis tari iš naujo įtraukia tuos žmones, kurie jau naudojosi Jūsų paslaugomis. Tokiu atveju jie ne tik galimai antrą kartą pasinaudos pasiūlymu, tačiau dažniausiai prisideda ir prie teigiamos sklaidos apie Jūsų verslą.

Remarketingo žingsniai

Kiekviena agentūra dažniausiai turi savo strategijas, kurių laikantis pasiekimas norima reklama. Žinoma, svarbiausia, kad tokiu atveju yra remiamai tam tikrais žinginiais, kuriuos įvertinus – pasiekimas ir norimas rezultatas. Kokie žingsniai yra esminiai?

  1.     Pirmiausia Jūsų internetinio puslapio pasiekiamumo vertinimas. Kaip dažniausiai į jį yra patenkama? Taip pat gali būti naudojami socialiniai tinklai bei kitos reklamos galimybės.
  2.     Pirmojo apsilankymo metu vartotojo naršyklė įsimena Jūsų apsilankymas, kuris vėliau bus bandomas atgaivinti, tiksliau, Google ads ir kitos galimybės padės klientui prisiminti apie šį Jūsų vizitą.
  3.     Google AdSense padeda įsiminti konkretų reklamos kodą, kuris yra naudojamas tam tikram klientui. Žinoma, tiems, kurie jau naudojosi Jūsų paslaugomis.
  4.     Galiausiai, reklama yra rodoma žmogui, kuris turėtų ja susidomėti antrą kartą.

Labai svarbu pasirinkti tinkamą reklamos būdą, kuris būtų patrauklus, neerzinantis ir tuo pačiu padėtų sudominti klientus.

Remarketingas – naudingas visiems

Remarketingo paslaugos, kaip dažniausiai teigiama, naudingos tik verslininkui, kuria stengiasi sudominti klientus. Tai nėra visiškai tiesa, kadangi dėl patrauklios reklamos galimybės, kuri teikia priminimo paslaugas – naudą jaučią ir klientas, vartotojas. Taigi:

  • Tai yra naudinga verslininkui, kurio tikslas yra pritraukti klientų.
  • Tai yra naudinga klientams, kurie prisimena apie paslaugas ir prekes, kurios jiems buvo aktualios.
  • Tai yra naudinga reklamos specialistui, kuris teikia paslaugas.

Tinkamos agentūros pasirinkimas

Žinoma, reikia daugiau dėmesio skirti ir tinkamos agentūros pasirinkimui, kadangi būtent tai lemia ir kokybę, kurios yra siekiama. Visada verta skirti laiko smulkmenoms, verta daugiau dėmesio skirti ir tinkamiausios agentūros pasirinkimui, kadangi tik kaina negali būti svarbiausias kriterijus. Judame link to, kad geriausios yra tos agentūros, kurios siūlo ne tik remarketingo, tačiau ir kitas skaitmeninio marketingo paslaugas.

Žinoma, vienu metu bus pasiekiamas ne tik esamojo laiko efektas, tačiau taip pat ir ilgalaikis. Tad suderinus šiuos du komponentus – verslas pasieks tai, ko reikia, kad jis būtų našus.

Parengta pagal skaitmeninės rinkodaros agentūros FAD pranešimą spaudai.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *